close
Blogtrottr
中時電子報-新聞排行榜
中時電子報「點閱最熱」以當日新聞為統計基礎,以當日新聞為統計基礎,由系統統計當日網友點閱網頁累計次數之排行結果,隔日自動歸零重新計算。 
How to Make, Market, and Sell eBooks

Essential and free e-publishing methods to market ebooks at major retailers and personal sites/blogs. Sign up for this online course for just $29.
From our sponsors
楊丞琳出道邁14年 喊加倍奉還感謝粉絲
Nov 16th 2013, 19:01

今(16)日是楊丞琳出道邁入14年的日子,她16歲時從團體4 in Love出道,當年的團員們有的結婚、有的生子,日前四人還難得聚會,讓粉絲都大喊懷念。楊丞琳今下午PO文附上當年的照片表示「照片中的她們,是我剛入行時最重要的伙伴和陪伴!沒有4 in Love,沒有楊丞琳...這麼長的時間以來,琳親們總是把我看得比自己還要重要!我會用我的努力加倍奉還!你們是我最強而有力的後盾,謝謝你們!擁有你們,是我的驕傲...13歲生日快樂,Luv u all」網友們也獻上祝福恭賀。

This entry passed through the Full-Text RSS service — if this is your content and you're reading it on someone else's site, please read the FAQ at fivefilters.org/content-only/faq.php#publishers. FiveFilters.org recommends: March Against Mainstream Media (More info).

You are receiving this email because you subscribed to this feed at blogtrottr.com.

If you no longer wish to receive these emails, you can unsubscribe from this feed, or manage all your subscriptions
arrow
arrow
    全站熱搜

    syyill104 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()